Hipp Hipp Hurra!!!

För min lillebror som fyller 20 år idag! Konstigt det där, att åren går så fort, tyckte nyss att han fyllde tio... Min stora lillebror, som är huvudet längre än mig, men 10 år yngre... Har i alla fall gjort ett kort åt honom på hans stora dag. Det är konstigt vad svårt det är att göra kort till killar... Satt länge igår och bara valde papper, ville inte att det skulle bli för gulligt, men inte heller totalt urflippat. Fick ihop ett kort till slut och fick dessutom användning för en av mina nya stämplar; apan Otto. Det är f.ö. samma tjej som gör filurerna, som har gjort Otto!




Grattis lillebror!!!

Ha det gott! /Åsa

1 kommentarer:

Lina sa...

Godmorgon!

Hittade till dig först idag. Superfina saker och din doppresent är ju underbar. Vilken tur att min kusin just fått barn så jag kan låna idéer av dig.

Hoppas det var okej att jag länkade till dig från min blogg.

Kram Lina