Nya kort

I går var Carina, Anna, Suvi , Ulrika och Ulrikas två gulliga barn hos mig och pysslade. Som vanligt blev det inte såå mycket gjort för mig. Det blev mest att sitta och surra och titta på vad de andra gör. Jag gjorde i alla fall ett kort som en före detta kollega till mig hade beställt. Det var till hennes kusin som fyllde 40 år och gillade skotrar och att gå på loppis. Det var inte så lätt att försöka hitta på något till det, men så här blev det i alla fall. Jag hoppas att både beställaren och mottagaren blir nöjd.



Sen gjorde jag klart lite kort som jag börjat på, men som inte har haft dekorationer eller text tidigare. Här kommer en liten kortkavalkad...



Ett sommar kort med en stämpel som jag har lånat av Evy (kommer inte ihåg vart den kommer ifrån, men härlig är den!)



Ett kramkort, med stämpel från hÄnglar. Papperna är ett set med papper som jag har köpt någonstans som jag inte kommer ihåg. Kan ha varit på Noliamässan i Piteå...



Ett bra att ha kort när någon fyller år, stämpel från Magnolia (som jag har lånat av Ulrika - Tack!), papper från Chatterbox. Blomman är en stämpel från nyaste Magnoliapaketet, som jag har satt 3D-lack på, syns kanske inte så mycket, men det finns där.



Ett av två snarlika Filurkort. Hade motiven uppstämplade och målade och hade svårt att hitta något mönstrat papper som passade, så jag struntade i mönstrat och använde bara bazill istället och det gick ju också...

Till sist ett midsommarkort. Stämpeln är från Magnolias nyaste paket och papperet från samma set som ovan nämnda.



Hoppas att ni alla får en riktigt skön midsommar och att det blir riktigt skönt väder!


Må så gott! /Åsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

åå så mycket fina kort du har gjort!!

Anonym sa...

Håller med..många fina kort! Har du ritat skotern själv eller är det en stämpel?

farmor sa...

kul att se dina fina kort, både dina egna och fotona!du är verkligen duktig,men det var ingen nyhet. kram från svärmor