Regnet det bara öööser ner...

Herre Gud vad det regnar idag. Så här har det inte regnat på hela sommaren, det fullkomligen vräker ner, man blir genomblöt bara av att gå till postlådan... Idag fyller min storebror år, 33 år. Jag har inte gjort något kort åt honom, har assisterat vid två andra kort, som brorsans tjejs barn har gjort. Dom (hela familjen) har nämligen varit här och hälsat på sedan förra söndagen, så något pyssel har jag inte hunnit med för egen del. För utom idag då. Ett födelsekort till en liten kille som ska heta Fred. Här kommer bildbevis:

Och så bilder på flickornas kort till min bror, det första har F, snart 7 år gjort, och det andra har E, snart 11 gjort.



Superduktiga tjejer, eller hur!?!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BRORET!
Må så gott! /Åsa


3 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina kort ni gjort alla 3!!!
Nu tycker jag det ska bli lite sol igen. Har ju regnat massor här nu!
:-)

(Favvis)Maria sa...

så fina kort.. det översta är helt underbart!

Emma sa...

Så fina kort!