Jag kräks snart...

... för jag är såååå less på Magnolias dopstämpel, men jag har ingen annan... Jag har fått tre beställningar på dopkort, två till flickor och ett till en pojke, så idag har jag gjort alla tre! Nu återstår bara ett beställningskort som ska till en 60 åring. Ska bli kul att göra något annat än dopkort, men det får bli i morgon.

Alla papper kommer från Chatterbox och stämpeln (som sagt...) från Magnolia. Det obligatoriska dopljuset (tack Muhren för inspirationen!) finns naturligtvis med på alla korten. "På dopdagen" och "På din dopdag" är skrivet för hand. korsen som hänger på flickkorten fyndade jag när Coop sålde scrapgrejor för ett tag sedan.



(Jaa, jag vet att dopängeln är sned, men den sitter FAST och vill inte lossna, så då får den vara sned!)





Carina frågade mig tidigare om dikten som jag skrivit, inne i kortet som var till Kajsa, var skrivet för hand eller på dator och jag kan meddela att jag har skrivit det för hand. Jag använder sällan datorn för att skriva till kort.

Må så gott! /Åsa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jättesöta kort! (om man är trött på nåt kan man ju alltid handla nytt... bra ursäkt... ;P)

Anonym sa...

Jag förstår att du tröttnat, det gör man ibland...men det är ju bara att köpa sig en ny då ;0)
Jättefina kort iallfall, gillar uppläggen.