Julkortsfabriken...

fick tillfälligt avbrott...
Blev tvungen att akut åka in till Sunderbyns lasarett i fredags, med outhärdliga smärtor i magen. Det visade sig att jag hade vätska i buken och alldeles förstorade äggstockar, så det blev till att stanna kvar för observation. Igår fick jag åka hem, med starka värktabletter i fickan och en massa tider för ytterligare kontroller. Sov mest hela dagen igår, men peppar, peppar, idag har jag mått ganska så bra. Jag har till och med orkat med att göra några enkla julkort, jag hade ju lovat Suvi att lämna några åt henne som hon skulle ha med på marknade i helgen... Har inte idats scanna in dem ännu, det får bli i morgon.

Nu håller jag tummarna för att jag slipper värk i morgon, så jag hinner göra lite fler julkort!

Ha det gott ! / Åsa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, ta det lugnt Åsa och vila upp dig ordentligt. Krya på dig!

Anonym sa...

Usch lät inge vidare! Var rädd om dig och se till att får bort det där onda
krya på dig