På kurs med Pysselgumman...

...har jag varit i helgen, och det kan jag varmt rekommendera om ni får chansen. Theresa (Pysselgumman) var otroligt ödmjuk och fantastiskt duktig (fast det var ju inget nytt...). Vi fick lära oss att göra ett "julalbum", eller rättare sagt - en julask. Jag tog chansen och gjorde två stycken! Den första, som vi alla (utom Stina, som vill vara lite annorlunda) gjorde exakt likadana, allt från papper till dekorationer, har jag inte gjort klart ännu. Jag har inte bestämt mig för om jag ska använda den till att sätta in foton i den eller något annat. Den andra gjorde jag med mina senast DT-papper från Lajm och den fick bli en receptlåda med julgodis.

Själva asken:



Insidan med tags i varje "vägg".



DT-ask för Lajm, julgodis recept:



Insidan av DT-asken. På varje tag finns ett recept på julgodis.



Må så gott! /Åsa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina askar!
Så fiffigt att göra en julgodis ask!

Anonym sa...

Snyggt jobbat Åsa!!!