Då var man fru då...

I lördags blev jag äntligen fru Gustafsson! Efter månader av planering och förberedelser så kom äntligen den stora dagen, och den blev helt perfekt! Enda missen i planeringen var att snön lyste med sin frånvaro, då vi skulle fotografera oss utomhus. Men det gjorde i och för sig ingenting, allt annat gick som på räls. En helt lyckad dag med närmaste släkten och våra vänner. Längtar nu bara tills jag får fotografierna i min hand så jag kan börja scrappa dem... Här kommer lite smakprov på fotografierna som vår suveräne fotograf Petra Hall tog.
Fotografierna kommer från
Petras blog.



Vår sötnos Vilja fick också vara med och fotograferas!



I kyrkan, framme hos vår härlige präst, som lyckades få oss mindre nervösa.



Det enda som föll över oss och var vitt var allt ris som släkt och vänner kastade på oss när vi kom ut ur kyrkan.



Ha det gott! /Fru Gustafsson

10 kommentarer:

Gudmodern sa...

Stoooooooort Grattis på dig (och Tomas)!!

Ni var verkligen vackra i lördags. Som klippta och skurna ur någon tjusig film..

Coolt att vara fru.
Men du var cool innan också ; )

Kram på er..

Mary sa...

Åhh, grattis! Hittade hit via Karin, kul att få se bilder på er. K. har berättat hur vackra ni var och jag kan bara instämma! Än en gång, ett STOOOORT grattis till er båda!
Kram Maria G.

Anonym sa...

Vilka vackra bilder och vilken vacker klänning du bar!

Lina sa...

GRATTIS!!!

Vad vackra ni var!

Sara sa...

GRATTIS i efterskott! Jag o m2b gifter oss 080808 vi :)

Gudmodern sa...

Tre ord till dig; Uppdatera, uppdatera, UPPDATERA!!!!

Jag vill veta vad som händer, om du scrappat nåt coolt senaste tiden, eller om du mest bara sover?!

kram,

Anonym sa...

helt allvarligt åsa. nu måste du uppdatera med några magbilder =) /Kajsa

Angela sa...

Vilka underbara foton, så vackra!

Anonym sa...

Har en liten present till dig i min blogg... Tänkte att den kanske inspirerar dig till att uppdatera lite =)

Anonym sa...

Grattis! Superfina bilder!! ^^