Bra att ha kort

I går kväll, när min sambo jobbade passade jag på att göra lite bra att ha kort.

Först ett grattiskort med en Filur (från kortmakaren). Papperet är ett gammalt papper som jag inte vet vart det kommer ifrån. Grattis är utstansat med QK Studio Classic.


Ett grattiskort till någon som fyller ett år. Den söta stämpeln kommer från Magnolia och papperet är från Chatterbox. Grattis är skrivet för hand och "Du fyller" är QK Zoe. Ettan har jag ritat för hand.


Ett sommarlovskort till en av mina gamla elever, som brukar skicka en massa fina brev och kort till mig. Stämpel från Magnolia (Tilda på brygga), papper från Chatterbox.


Ett tackkort till vår kompis mamma, som har gett mig så många fiina blommor att ha i trädgården. Magolias stämpel Tilda på brygga även här och papper från chatterbox. Texten är QK Maddie Anne Classic.

Ni kanske förstår att jag tycker att Chatterbox gör såå fina papper och att de passar extra bra till kort!
Ha det gott i sommarvärmen! /Åsa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort! Och sommarlovs korten var helt underbara!

Ulla sa...

Passade på att kolla in i din blogg, så många fina kort och jag älskade verkligen doppresenten du gjort. Så många minnen han kommer att ha där....

Anonym sa...

Oj vad fina kort! Har precis börjat att göra kort själv och surfar runt för att få lite inspiration.

Sanna F sa...

Jätte fina kort du har gjort!!!

/SannaF