Doppresent

Tomas brorson döptes här om helgen och då fick han denna present. Först kortet, som är inspirerat av Muhren.



Till kortet hörde också en väska, som jag scappat. Väskan kommer från Panduro.





I väskan låg diverse saker. En påse som jag sytt, där hans föräldrar ska lägga en lock av hans hår.



En liten burk för hans tänder.



En ask med små lappar i för att skriva om roliga saker som Frans har sagt.



Och en massa "taggar", där Frans föräldrar ska skriva in datum och lite kuriosa om hans första gånger. På tagsen bakom framsidan har jag stämplat t.ex. log, skrattade, satt, stod, gick osv.




Ha det gott! /Åsa

6 kommentarer:

elin79 sa...

Vilken underbar present! Det är så härligt att ge bort saker man skapat, det känns så mycket bättre än vanliga presenter tycker jag :)

Anette L sa...

Vilken underbar doppresent!!

Anonym sa...

Vilken underbar doppresent!! Den kommer nog uppskattas mycket!

Anonym sa...

Vilken fiffig present att ge bort. Och så fin också! Den uppskattas nog rejält!

Kramiz

Anonym sa...

ååå är det du som gjort denna fina doppresent. Såg den på scrappiz tror jag och blev helt förälskad. Såå fin. Och vad glad man skulle bli av att få den!
Jätte fina alster du har på bloggen!
Pyssla lungt

Anonym sa...

WOW, den idén spar jag gärna i min idébank - vilken kanonpresent!!!!!! Gillar hela upplägget och att du co-ordinerat det i färger osv.