Lite bilder på kort som jag har gjort


Detta gjorde jag till Scrappiz senaste cybercrop och som jag vann en av deltävlingarna med. *Stolt* Det skulle finnas något vågigt, ett hjärta, häftklammer och något sytt på det. Så här blev
det:


Ett kort som min kusin fick när hon tagit examen:



Min morfar beställde ett kort och ville ha det lite speciellt. Det skulle vara till en man som hade varit ledare för deras seniorgympa och morfar hade bestämt att mannen i frågas ansikte skulle finnas med på kortet. Så då gjorde jag såhär, stämplade stämpeln och scannade in den, scannade in fotot och redigerade bilderna i PSP och till sist blev det detta:

Till sist ett kort som jag gav till personalen på den förskola där jag jobbat, som tack för den tid jag jobbat där och all den inspiration och värdefulla lärdomar jag fick.

Återkommer inom kort med fler alster.

Ha det gott! /Åsa

2 kommentarer:

Anette L sa...

Underbara kort!

sussig sa...

Jättefina kort! Kortet som morfar skulle ge till sin gympalärare var jättekul!