Ett kort till...

...har jag gjort. Jag egentligen två och dessutom (snart) två dörrskyltar. Det ena kortet och dörrskylten kan jag inte visa för det är bidrag till Pysslarnas cyberpyssel som vi har haft i helgen, men det kommer bilder på dem senare. Här kommer i alla fall ett kort som svärmor har beställt (jaa, hon beställer mycket kort!). Hon ville vara lite taskig med den som fyller år, för mottagaren gillar inte sitt mellan namn Edit, så då ville naturligtvis svärmor att det skulle stå med.

Det är inte så ofta som jag använder gult när jag gör kort, men nu passade det bra eftersom det mönstrade papperet (från chatterbox såklart) innehöll lite gult. På framsidan har jag , förutom det mönstrade papperet använt stämplar från Magnolia och skrivit för hand. På insidan har jag lånat Erikas Snapstamps och hennes quickkutz-alfabet Diesel. (Tack för lånet!)

Framsidan:



Insidan:



Må så gott! /Åsa

0 kommentarer: