Två dörrskyltar...

till min brors blivande sambos barn. Min bror och hans flickvän ska flytta ihop och då har jag gjort dörrskyltar till flickvännens söta flickor. Jag har använt mig av gigantiska bazziltags, som är ca 29x19 cm. Dom är egentligen enfärgat vita, men jag tyckte att det var lite tråkigt, så jag valde att klä dom med papper. Nu hoppas jag bara att flickorna tycker om dom...

Den första är till Ellinor, som är 11 år.


Och den andra är till Frida, som är sju år och äääälskar rosa!



Jag har täckt över deras ansikten, för jag har inte frågat om det är ok att lägga ut bilder på dem på nätet.

Ha en fortsatt härligt hösthelg! Må så gott! /Åsa

2 kommentarer:

Gudmodern sa...

Hej Gammel-Åsa!!
Kul att upptäcka att du har en egen sida. Den är verkligen jättefin!!

Och tack för senast, det var trevligt att ses igår.

Kram, Karin

ps. Vad menas med DT?! ds.

Anonym sa...

Åh vad mycket fint du gör! Var har du hittat de där jättebazilltagsen?