På skolan där jag jobbar...

...ska jag börja med "kortkurser" på fritids. Jag har till och med fått köpa in scrappapper (lustigt ord...) och diverse tillbehör! Det ska bli otroligt roligt att se vad mina elever kommer att tycka om denna underbara hobby.

Dessutom så har jag fått uppdraget att göra tavlor med skolans regler. Jag har klurat och funderat, men nu tror jag att jag är ganska nöjd. Dessa kommer att sättas in i ramar som är 18x24 cm och som är lite djupre än vanöliga ramar. Dem hittade jag på fantastiska Claes Ohlsson (som öppnade i Piteå för ca 3 veckor sedan - jag förstår inte hur vi klarade oss före det...)
Här kommer bilderna på dem:







Ha det så gott! /Åsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt att få scrappa på jobbet:-) Dina elever kommer säkert uppskatta att få pyssla!
Tavlorna var jätte fina! Smart idé att göra reglerna så fina!

Gudmodern sa...

Vilka tjusiga regeltavlor!!
Jag vill ha såna på väggen i mitt nya kontor på jobbet. Då kanske med lite mera för ändamålet avsedda regler, typ: Du ska icke dräpa/stjäla etc.
Vad tror du, skulle det funka, eller blir det fånigt?!

Kram

Anonym sa...

jättefina kort,både de med regler och Edit Margaretas Födelsedagskort!För att inte tala om Vilja i snön!
Kram från Svärmor